Zevergem

Nog es een wedstrijdje gelopen en ditmaal te Zevergem, dicht bij huis en veel bekend volk en ook een ganse massa, in totaal 577 deelnemers.  Een pluim voor de organisatie.  De vraag zou zijn hoe het er mee zou gaan, we zagen niet al te veel sterk bekende mannen .  Rond 8 uur dan de start, en Peter ging er als een speer vandoor.  Ik hield me iet of wat in de luwte.  Iets verder werd hij bijgehaald door een groepke van een man of 6 en dan gingen Frederick De Vuyst, Mohemmed Alayah en Kevin cnudde (allen 5 km) er vandoor.  Ik en Peter lieten ze gaan en Peter deed toch wel het meeste kopwerk.  Ik had het wel vrij zwaar en had zeker geen superdag.  Van in de achtergrond kwam rond de 3 km Johan De Ketele bij ons, hij liep sterk en later nam hij flink tempo over.  Bij het einde van de 1ste ronde liet ik Peter en Johan gaan en besloot ik men eigen tempo te lopen.  Dat ging wel redelijk en zo zag ik hun beiden steeds voor mij.  Zo behaalde ik een 3 de plaats in 33.36, Peter werd in de laatste lijn verslagen door Johan.  Ik ben wel tevreden, had zeker geen superdag, maar de conditie moet nog flink stijgen door km te malen.
 
 
Uitslag
 
1  Johan De Ketele       33 09
2  Peter                      33 13
3  ik                           33 36
4  Toon Uyterhaegen   34 39
5  Sam Verschelde      35 02
6  Kristof Rul               35 23
7  Gunther Ghyselinck   35 57
 
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

