marathon

Hello, we are back na een schitterende prestatie (voor mij toch). Bruto 2.38.38, netto 2.38.22, plaats 144.  We hebben dus sterk gelopen. We hadden dus een 5-daagse gepland, van de zaterdag tot de woensdag.  De zaterdag zijn we de start en omstreken gaan verkennen en daarna naar de expohall om onze borstnummer. Daar stond een enorme massa aan te schuiven voor de hal.  En binnen was er wel chaos, t-shirten waren er niet meer en zakken met andere giften waren ook op.  Dan zondag morgen vroeg opgestaan, reeds om 8.45 start marathon, voelde me fris en had zelfvertrouwen, ik wist dat alles goed zat.  Dan ging het startschot, en vertrokken we, stonden vooraan maar hadden toch nog enige moeite om op tempo te komen, gedrum, geduw en getrek.  Dan op de Champs Elysees toch de ruimte om vol te gaan.  Het doel was 2.40, dus 3.48 de km, lagen steeds iets voor en met constant groepen geen probleem om ons te handhaven.  Halverwege doorgekomen in 1.19.20 (plaats 314) heb ik mijn broer verlaten naar 36 km, voelde me nog sterk en ben dan nog stelselmatig versneld.  Op het eind heb ik nog 2 km fel doorgetrokken (kms van 3.35 en 3.36) en ben mooi aangekomen.  (plaats 144), onderweg stonden onze 7 supporters ons aan te moedigen aan de bastille en na de finish.  Dan hebben we nog 3 dagen Parijs verkend en hebben nog kunnen nagenieten. 
 
Om af te sluiten was het een schitterende 5-daagse, marathon zeer goed meegevallen, mooi parcours, al is het parcours wel niet zo simpel, er zijn zeker gemakkelijkere omlopen, goeie ambiance.  En zelf heb ik nu het vertrouwen om te blijven trainen met oog op Brussel nu en de volgende marathon te Amsterdam.  Ik kan mijn tijd zeker nog verbreken, ik liep te gemakkelijk hier.
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Plaats een reactie